luni, 23 februarie 2009

Tumoarea Andreei Balan nu a fost cancerigena!

Cintareata Andreea Balan a trecut cu bine peste interventia suferita la sinul drept. Umflatura descoperita de ceva vreme a fost extirpata la o clinica particulara. Solista si-a petrecut doar cinci ore in spital, interventia in sine numarind aproximativ 20 de minute. In prezent, starea de sanatate
a tinerei soliste este foarte buna. Rezultatul biopsiei a eliminat orice urma de ingrijorare. "Mai stresata a fost mama. Stiam ca nu mi se intimpla nimic rau, doar ca asteptam rezultatul biopsiei. Eu am fost stresata de rezultatul biopsiei, nu de interventia in sine. Tumoarea nu a fost cancerigena"- ne-a declarat fericita Andreea. Cintareata si-a descoperit umflatura in ultima saptamina din perioada participarii la emisiunea concurs "Dansez pentru tine". Precauta din fire, si-a facut o ecografie si a urmat apoi monitorizarea adenomului. In timpul
turneului de o luna, intreprins de Balan in Canada, tumoarea s-a marit cu aproximativ 4-5 mm. "Operatia a fost foarte simpla, nu are de ce sa imi afecteze programul
. Miine am emisiune, vineri am concerte, saptamina viitoare merg la Callatis. Nu am de ce sa imi opresc activitatea. Am stat in spital cinci ore. Seara am venit acasa, a doua zi mi-am rezolvat problemele. Iau antiinflamatorii, ca sa se vindece rana. Keo a fost alaturi de mine tot timpul, ca doar e prietenul meu. La fel si mama si prietena mea cea mai buna. Au venit pentru ca au crezut ca o sa-mi fie frica. Am fost tare, puternica. I se putea intimpla oricui" - ne-a povestit Balan despre interventia suferita. In ceea ce priveste relatia cu tatal sau, Andreea ne-a declarat: "El e tatal meu, sint singe din singele lui si orice mi-ar face si orice i-as face, tot ne impacam, tot impreuna sintem, pentru ca formam o familie. M-a vizitat acasa".

Nu renunta la anticonceptionale

Desi s-a confruntat cu aparitia unei tumori la sin la o virsta frageda, respectiv 23 de ani, cintareata nu a primit o explicatie clara in ceea ce priveste cauzele care au favorizat aparitia ei. "Nu se stie de la ce apar tumorile. Poti sa intrebi orice doctor. Poate de la anticonceptionale, poate de la efort, de la stres. A aparut, am scos-o si gata. Nu am renuntat la anticonceptionale, doar le-am schimbat. Am o viata
sexuala foarte activa " - ne-a declarat Balan. A fost suspectata ca si-a siliconat bustul si ca de aici i s-ar fi tras problemele, dar Andreea ne-a explicat cum au stat, de fapt, lucrurile: "Si la radio au facut misto de mine, ca de la silicoane si chestii de astea. Adica eu am fost sincera, am spus ca intr-adevar am o problema.Trebuia sa tac si sa ma duc in alta tara sa-mi fac operatia.Nu am silicoane, nu s-a intimplat de la silicoane nimic. Din cauza anticonceptionalelor m-am ingrasat, eu eram foarte slaba. Normal ca, daca te ingrasi, iti creste si fundul, iti cresc si sinii, iti creste tot. Am luat sapte kilograme
. Daca as fi avut silicoane, as fi recunoscut. La urma urmei sint la moda si nu mi-ar fi fost rusine sa recunosc". Totul e bine, cind se sfirseste cu bine!